Малотокмачанська громада

Запорізька область, Пологівський район

Як наразі здійснюється обслуговування клієнтів служби зайнятості?

Дата: 01.10.2020 16:22
Кількість переглядів: 383

Фото без опису

Служба зайнятості постійно активізує власні можливості для розвитку  співробітництва між працівниками й роботодавцями на умовах легальної зайнятості. Головне завдання служби – працевлаштування незайнятих громадян.

На сьогоднішній день в умовах адаптивного карантину прийом громадян службою зайнятості здійснюється офлайн. Реєстрація осіб, які шукають роботу, прийом заяв та документів, відбувається особисто під час відвідування центру зайнятості або через портал Дія. Безробітні повинні відвідувати кар’єрного радника за встановленим графіком. 

Права та обов'язки зареєстрованих безробітних тут: 

Правила взаємодії безробітних із центром зайнятості в період карантину:https://www.dcz.gov.ua/node/3272 

«Ми підтримуємо людей під час кризових моментів на ринку праці, зокрема поєднуючи цифрові рішення з послугами персонального консультування та посередництва в працевлаштуванні. Сьогодні служба зайнятості надає широкий спектр послуг, які допомагають людині в управлінні кар‘єрою впродовж усього життя, не обмежуючись винятково посередництвом у працевлаштуванні», - коментує директорка Запорізького обласного центру зайнятості Ірина Дуднік. 

 

Додаткову інформацію можна отримати у Оріхівській районній філії ЗОЦЗ 06141-4-46-44; 06141-4-31-62


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь