УВАГА, КОНКУРС СУБПРОЕКТІВ ЗІ ЗМІЦНЕННЯ ЦЕНТРІВ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ!
Український фонд соціальних інвестицій, що діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 740 від 28.04.2000 оголошує конкурс субпроектів, метою яких є зміцнення центрів первинної медичної допомоги. Конкурс проводиться у рамках проекту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури. Покращення первинної медицини у сільській місцевості (УФСІ VIІ)», який фінансується Урядом Федеративної Республіки Німеччина через Німецький банк розвитку KfW.
Основною метою Проекту є зміцнення центрів первинної медичної допомоги шляхом сприятливої для пацієнтів та енергоефективної реконструкції підрозділів ЦПМСД і постачання медичного обладнання.
Основні умови участі у конкурсі
При визначенні та реалізації субпроектів УФСІ буде враховувати наступні ключові засади:
- Субпроекти можуть впроваджуватись у Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій областях та у підконтрольних Україні районах Донецької та Луганської областей.
- На конкурс можуть бути подані об’єкти наступної типології:
- центр первинної медичної допомоги;
- амбулаторія групової практики (вся будівля або її частина);
- амбулаторія монопрактики (вся будівля або її частина);
- пункт здоров’я.
3. Ці об’єкти та відповідні земельні ділянки повинні знаходитись у державній або комунальній власності.
4. ЦПМСД, до складу якої входить підрозділ, що подається на конкурс, повинен мати укладений договір з Національною службою охорони здоров’я.
5. Обов’язковою умовою участі у конкурсі є наявність затвердженої відповідним органом місцевого самоврядування бюджетної програми на поточний рік, спрямованої на розвиток первинної медичної допомоги.
6. Впровадження субпроекту не повинно мати негативного соціального та екологічного впливу.
7. Максимальний бюджет ремонтних робіт у рамках субпроекту не повинен перевищувати еквіваленту 300 000 євро.
8. Місцева громада та місцева влада мають бути залучені до підготовки субпроектів через ініціативну групу - Партнера з впровадження субпроекту (ПВСП) і бути готовими, за підтримки УФСІ, брати активну участь у підготовці, впровадженні та забезпеченні подальшої життєздатності субпроекту.
9. Власники (балансоутримувачі) об’єктів мають гарантувати подальше утримання об’єкту без зміни функціонального призначення не менш ніж 15 років після впровадження субпроекту а також взяття на облік вартості ремонтно-будівельних робіт та обладнання, які будуть виконані/поставлені у результаті впровадження субпроекту. Для орендованих приміщень додатково вимагається подання гарантійного листа про укладання договору оренди на 15 років, у разі інвестування коштів з боку УФСІ, та згода з положенням, яке буде включене до Рамкової Угоди і передбачатиме відшкодування УФСІ власником об’єкта повного обсягу вкладених інвестицій у разі розірвання угоди про оренду раніше, ніж через 15 років після завершення робіт.
10. Вони також повинні взяти на себе зобов’язання щодо: надання УФСІ усіх документів та інформації, необхідних для виготовлення (коригування) проектно-кошторисної документації (ПКД); оперативного (впродовж 5 днів) затвердження ПКД після її розробки та отримання позитивного висновку будівельної експертизи; отримання необхідних дозвільних документів та сертифікатів, пов’язаних з будівництвом та введенням об’єкта в експлуатацію; підключення об’єкта до інженерних мереж та оплати комунальних послуг під час будівництва/реконструкції/капітального ремонту об’єкту за власні кошти; забезпечення постійного підключення об’єкту до інженерних мереж згідно з Технічними умовами та за власні кошти після завершення реконструкції.
11. Технічний стан будівель має дозволяти проведення будівельних робіт у стислі терміни. Перевага надаватиметься наступним об’єктам:
- які експлуатуються;
- на яких можна реалізувати комплексні енергоефективні заходи;
- що потребують менших інвестицій на м2 площі будівлі та на одного бенефіціара;
- щодо яких є актуалізована проектнокошторисна документація.
Попередній досвід взаємодії з УФСІ та готовність власників (балансоутримувачів) об’єктів до можливих додаткових інвестицій вважатиметься перевагою.
Для участі у конкурсі субпроектів, необхідно:
- організувати та провести форум громади з метою обговорення та погодження наміру взяти участь у Проекті УФСІ та обрання членів Партнера з впровадження субпроекту (ПВСП);
Партнер з впровадження субпроекту (ПВСП) – 3-5 представників територіальної громади, людей, уповноважених форумом громад, представляти інтереси громади, займатись підготовкою та впровадженням субпроекту (включаючи проведення тендерів на будівельні роботи та підписання договорів). Голова ПВСП обирається членами ПВСП з їх числа.
- документально оформити відповідні рішення форуму громади;
- подати до УФСІ заповнену форму субпроектної пропозиції (СПП) з усіма необхідними документами, включаючи:
Перелік документів для участі у конкурсі субпроектів:
- заповнена форма СПП;
- засвідчений підписом та печаткою (у разі її використання) власника об’єкта Витяг з Протоколу форуму громади, що підтверджує рішення брати участь у конкурсі субпроектів та обрання членів ПВСП разом з реєстраційним переліком учасників форуму;
- лист-доручення голові ПВСП, з підписом та печаткою (у разі її використання) власника об’єкту, в якому засвідчуються його повноваження щодо виконання функцій замовника будівництва (у довільній формі);
- копії бюджету територіальної громади та бюджету відповідної області на 2019 рік, копія проекту бюджету на 2020 рік;
- копія договору закладу, структурний підрозділ якого подається для участі у конкурсі субпроектів, з Національною службо здоров’я України;
- копія бюджетної програми, спрямованої на розвиток первинної медичної допомоги у поточному році;
- копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт та на відповідну земельну ділянку
- копії технічного паспорту БТІ/звіту з технічного обстеження/іншої інформації, необхідної для розробки ПКД/актуалізованої ПКД (за наявності);
- фото об’єкта (2 зовні та 3-4 всередині);
- штатний розклад підрозділу ЦПМСД, що подається для участі конкурсі;
- гарантійний лист (и) від власника (балансоутримувача) об'єкту про збереження об'єкту у власності, про подальше утримання об’єкту без зміни функціонального призначення протягом щонайменше 15 років, а також взяття на облік вартості ремонтно-будівельних робіт та обладнання, які будуть виконані/поставлені у результаті впровадження субпроекту. Для орендованих приміщень, у разі інвестування коштів з боку УФСІ, гарантія укладання договору оренди на 15 років та згода з положенням, яке буде включене до Рамкової Угоди і передбачатиме відшкодування УФСІ власником об’єкта повного обсягу вкладених інвестицій у разі розірвання угоди про оренду раніше, ніж через 15 років після завершення робіт.
- гарантійні листи від власника (балансоутримувача) об'єкту, які підтверджують зобов’язання щодо: надання УФСІ усіх документів та інформації, необхідних для виготовлення (коригування) ПКД; оперативного (впродовж 5 днів) затвердження ПКД після її розробки та отримання позитивного висновку будівельної експертизи; отримання необхідних дозвільних документів та сертифікатів, пов’язаних з будівництвом та введенням об’єкта в експлуатацію; підключення об’єкта до інженерних мереж та оплати комунальних послуг під час будівництва/реконструкції/капітального ремонту об’єкта за власні кошти; забезпечення постійного підключення об’єкту до інженерних мереж згідно з Технічними умовами та за власні кошти після завершення ремонту.
Кінцевий термін подання субпроектних пропозицій та запитуваних документів - 31 січня 2020 року.
Документи необхідно подавати в електронній формі у особистих кабінетах ПВСП. Посилання на електронні кабінети знаходяться у розділі «Проекти – УФСІ VII – Загальна інформація» веб-сайту УФСІ: usif.ua
Зацікавлені ПВСП отримають необхідні логіни та паролі доступу до особистих кабінетів за їх зверненнями, надісланими на електронну адресу: office@usif.ua
Громади Запорізької області та підконтрольних районів Донецької області зможуть отримати додаткову інформацію щодо умов конкурсу та підготовки документів, звернувшись до Південно-Східного регіонального представництва УФСІ електронною поштою southeast@usif.ua або телефоном (067) 156-01-00.
Громади Харківської, Дніпропетровської області та підконтрольних районів Луганської області можуть з цих питань звертатися до Східного регіонального представництва УФСІ електронною поштою east@usif.ua або телефоном (066) 592-64-62/(095) 496-04-50.
Відбір субпроектів до впровадження здійснюється відповідно до викладених вище умов та положень Регламенту (Посібника) діяльності УФСІ. Після затвердження відбору субпроектів до впровадження голова ПВСП як уповноважений представник громади отримає повідомлення про відбір/відхилення субпроекту.
За інформацією: http://usif.ua/news/184